Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~trawkaaa | użytkownik

imię i nazwiskoAa.trawka adresKosmos zarejestrowany25.12.2009 @11:44:08 ostatnio na stronie23.01.2014 @19:24:32

bezkształtna masa zimnego mięcha odznaczająca się głębokim spokojem i wzmożonym odczuwaniem bodźców, występowaniem halucynacji i natchnienia twórczego, skłonnością do urojeń, zwłaszcza euforycznych. Wiedzie bardzo psychodeliczny byt.
ot co.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty108 komentarze1267 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon d40/(d80/d300s)/f70/zenit122

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PabloFX    08.03.2010 @18:46:03
i jak sie mecz podobal? pozdrawiam
~youloveme    08.03.2010 @18:41:07
ej dawno nie widziałam takich fajnych zdjęć, obserwuję Cię !
_______
w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój
~maraqa    08.03.2010 @18:40:09
dzięki
~malenkiezoltekwiatki    07.03.2010 @21:23:32
_______
to be.
~yellowjelen    07.03.2010 @12:03:33
bardzo oryginalny komentarz ;D
wczoraj myślałam sobie, że jak ktoś jeszcze raz tam napisze "ładne" to uduszę, szkoda, że przez kabelki się nie da;]
_______

~deadduck    06.03.2010 @18:20:31
piękna koleżanka + studio + adobe ps
dzięęęki <3
~sonia1147    06.03.2010 @14:49:44
dzięki
~zzielona    06.03.2010 @13:35:35
Kiedyś lepiej modelowała, teraz nawet nie można było jej pomalować, bo się śmiała i mówiła, że w różowym to ona nie wyjdzie (a jednak wyszła, hahaha :D). Ale po próbach cierpliwości (jej i moich :D) coś z tego wyszło .
_______
Polub mnie na Facebooku: http://www.facebook.com/BlingFoto
Moje portfolio: http://foto.agataskiba.net
~zzielona    06.03.2010 @13:32:05
Okej, jak tylko wpadnie do nas to ją pozdrowię . To moja kuzynka, więc raczej częściej się widzi ze swoimi koleżankami i chłopakiem niż ze mną, haha :D.
_______
Polub mnie na Facebooku: http://www.facebook.com/BlingFoto
Moje portfolio: http://foto.agataskiba.net
~zzielona    06.03.2010 @13:27:03
Tak, to Monika S.
_______
Polub mnie na Facebooku: http://www.facebook.com/BlingFoto
Moje portfolio: http://foto.agataskiba.net
~dyszorek    05.03.2010 @19:22:20
aaah, to aluzja do czarnych paznokci.
nic poważnego z mojej strony XD
~Luuucyna    05.03.2010 @18:27:50
Dzięki ^
~lostflair    05.03.2010 @17:00:28
Dziękuję Ci bardzo
~filipxbartek    03.03.2010 @21:03:01
; ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) )
_______
Oceń
~LadyJustin    02.03.2010 @19:34:13
piękne foty, mega pomysły...
~Desperado    01.03.2010 @21:09:10
DZiękuję
~stumilowylas    01.03.2010 @20:29:20
dziękuje!
~Tiapolonia    28.02.2010 @10:16:28
Dzięki wielkie
~CzarnyAniolNocy    27.02.2010 @21:09:56
dzięki
_______
Sztuka jest wycinkiem rzeczywistości widzianym przez temperament artysty...
~doxy    27.02.2010 @21:01:21
Airedale Terriera?:>
~srokabezoka    27.02.2010 @20:42:36
Może i nie jestem wielkim znawcą fotografii, ale chcę ci powiedzieć, że Twoja galeria jest niebanalna. Lubię jak ktoś tak jak ty widzi więcej. Dla mnie o to właśnie chodzi w fotografii. sama dopiero się tego uczę.pozdrawiam serdecznieps. poobserwuję, bo inspirujesz
~Kszyhu    26.02.2010 @23:54:29
a nie mówiłem że masz talent? oby tak dalej
~mniejwiecej    26.02.2010 @18:01:28
dzieki ; )
~LadyOscar    21.02.2010 @20:17:22
Dziękuję
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt